• Lever Mail lever@lever.com.tr
    Mail Yoluyla Her Zaman Ulaşabilirsiniz...
  • Lever Phone +90 542 430 33 34
    Detaylı Bilgi Almak İçin Lütfen Arayın...
  • Facebook
  • Youtube
  • English

Kaldır-Götür Ekipmanlı Çekici-Kurtarıcılar

Teknik Özellikler

RLA 15 LIFT-AWAY KURTARICI TEKNİK ÖZELLİKLERİ

  • 1. Vinç 360 derece dönüşlüdür.
  • 2. Vincin komple ağırlığı en çok 2300 kg.' dır.
  • 3. Vinç bomları, yağ tankı, kumanda valf grubu ve ayakları ile kompakt bir ünite olup, ara şasiye saplamalar ile bağlanacak ve istenildiğinde rahatlıkla yerinden alınabilecek niteliktedir.
  • 4. Vincin tesisatı hidrolik pompanın emiş hattının yağ tankı çıkış vanasına, basınç hattının ise valf bloğu girişine bağlantılarının yapılması ile sağlanmaktadır.
  • 5. Kaldırıcı vinç sistemi aracın şoför mahallinin hemen arkasında şasi üzerinde yer almaktadır.
  • 6. Vincin montajı aracın kendi şasesinin üzerine oturtulan bir ara şasi üzerine yapılmakta ve böylece yüklerin araç şasesi üzerine dağılması sağlanmaktadır.
  • 7. Vincin araç üzerine montajı Karayolları Trafik Yönetmeliklerine uygun olarak yapılmaktadır.
  • 8. Vincin çelik konstrüksiyon ve dizaynı işe uygun olarak yapılmaktadır.
  • 9. Vinç, bir ana bom ve bir teleskopik uç bomdan oluşmaktadır.
  • 10. Teleskopik uç bom hidrolik olarak açılan en az 2 adet kademeye sahiptir.
  • 11. Teleskopik bom malzemeleri yüksek dayanımlı çelikten imal edilmektedir.
  • 12. Vinç dönüşü 360 derece dönüşlü kremayer ya da çember dişli mekanizması ile sağlanmaktadır.
  • 13. Vincin her iki yanında manuel olarak açılan ve hidrolik olarak yere basan ayaklar bulunmaktadır.
  • 14. Vincin müteharrik her iki taraftaki mesnet ayakları (sağ ve sol tarafta toplam iki adet) ve bu ayakların hidrolik sistem kumandaları her iki yanı da görerek kumanda edecek şekilde dizayn edilmektedir. Buna ek olarak, aracın arka kısmında şasiye monteli iki adet istinat ayağı bulunmakta ve bunların kumandası valf kumanda grubundan yapılmaktadır.
  • 15. Vincin hidrolik pompası hareketini, bir P.T.O. ile aracın şanzımanından almaktadır.
  • 16. Hidrolik pompa pistonlu tip ve yüksek basınca dayanıklıdır.
  • 17. Pompa kapasitesi en az 25 litre/dakikadır.
  • 18. Pompa çalışma basıncı (max.) 230 bar' dır.
  • 19. Hidrolik yağ tank kapasitesi en az 40 lt. kapasiteli olmaktadır.
  • 20. Vincin kumandası aracın her iki yanında ve dışarıdan yapılmaktadır.
  • 21. Vincin kumandası kollar vasıtasıyla rahatça yapılmaktadır.
  • 22. Hidrolik sistem emniyet valfi ve kilitleme valfleri aracılığı ile emniyet altına alınmaktadır.
  • 23. Net kaldırma momenti en az 15 ton. metre,
  • 24. Hidrolik bom uzanımı en az 7 metre olmaktadır.
  • 25. Vinç teleskopik bomunun ucuna kadar götürülmüş tavalı tip hidrolik tesisat bulunmaktadır.

H ÇERÇEVE

  • 1. Çerçeve H şeklinde ve standart profillerden meydana gelmektedir.
  • 2. Çerçevenin orta kolu üzerinde hidrolik olarak çalışan bir dengeleme sistemi bulunmaktadır.
  • 3. Çerçevenin dört ucunda herbiri 1 ton kapasitesinde PVC kuşaklar bulunmaktadır.
  • 4. Teker tutucular üniversal tip, değişik çapta otomobil araçlarının lastiklerini kavramaya elverişli şekilde dizayn edilmektedir.

Diğer

  • 1. Operatör eğitimi firmamız yetkilileri tarafından verilmekte olup, garanti süresi eğitim tarihi ile başlatılmaktadır.